Høykonsentrert
Ledd
Omega-3 og Vitamin D3
Memorex
Like nødvendig som vitaminer
Bra for helsen
Hele verden anbefaler
Et gram hver dag
Hva menes med høykonsentrert?
Dokumentasjon
Like nødvendig som vitaminer
Bra for helsen
Hele verden anbefaler
Et gram hver dag
Hva menes med høykonsentrert?
Dokumentasjon
Hjem
-
Omega-3
-
Dokumentasjon
Dokumentasjon av omega-3
Her finner du et utvalg av de viktigste og mest omfattende studiene som er publisert om omega-3-fettsyrene du finner i Triomar. Disse brukes aktivt av vår utviklingsavdeling og våre ernæringseksperter.
Omega-3-oljen som brukes i alle Triomars produkter kommer i den naturlige formen fra fisk, og er rik på fettsyrene EPA og DHA.
Klikk på studien for å åpne sammendraget. Artiklene kommer fra flere anerkjente universiteter eller forskningsinstitusjoner.
Omega-3 bedrer hjertehelsen, Departement for Klinisk forsking, Italia
Tidlig tilførsel av DHA støtter hjerne og synsfunksjon, Universitet i Tennessee, USA
Omega-3 reduserer smerte og stivhet i revmatiske ledd, Universitetet i South Hampton, UK
Omega-3 holder blodårene glatte og fleksible, Unversitetet i Munchen, Tyskland
Omega-3 stabiliserer hjerterytmen, Departement for Klinisk forsking, Italia
Copyright © 2011 Triomar AS
Webutvikling av
Assist2net